Нашиот Клиент е реномирана и успешна интернационална компанија со сопствен производствен погон. Поради зголемен обем на активности, бараме амбициозни и мотивирани кандидати за позицијата
Асистент за човечки ресурси
Квалификации:
- Висока стручна подготовка
- Сертификати од посетувани курсеви за менаџмент, бизнис администрација и човечки ресурси
- 2-3 години работно искуство на иста или слична позиција
- Одлично познавање на англиски јазик и MS Office
- Искреност, отвореност, однесување со почит, насоченост кон постигнување на исклучителни резултати, тимски играч, лојалност, склоност кон учење и отвореност кон нови искуства и знаење
Одговорности:
- Водење на администрација и следење трошоци во склоп на секторот
- Учество во проекти
- Подготовка на прегледи и извештаи на месечна, тримесечна, полугодишна и годишна основа
- Учество и поддршка во реализација на годишните цели на секторот за човечки ресурси
- Кадрова администрација
- Евиденција на податоци и документи
- Управување со процесот за регистрација на работно време
Компанијата Ви нуди работна позиција на одреден временски период од 18 месеци, со можност за постојано вработување, исполнета со предизвици, проектни и работни задачи, како и наменски обуки.
Доколку ги исполнувате бараните услови и сте заинтересирани за професионален предизвик, Ве молиме вашата пријава и биографија да ја испратите на нашата адреса, со загарантирана дискреција. Задолжително назначете ја позицијата за која што аплицирате. Краен рок за доставување на апликациите е 16.12.2013.
Хилл Интернатионал, Анастас Митрев 26/3, 1000 Скопје
тел/факс: 02/3296-481
Времетраење на рекламата:
13.12.2013.